Nagyon vártam ezt az autót! Nagyon tetszett képeken és azt gondoltam, ez lesz majd az az autó amit szívesen megvennék, még akkor is ha benzines!
Kezdjük az elején. A külső mindig szubjektív, nekem nagyon tetszik. A nagy felni, nyilván könnyen elvarázsolja a magam fajta család apát. Mert ezt az autót szerintem fiatal apukák igen is szeretnek.
Sajnos a dieselt nem volt alkalmam kipróbálni, így csak errőla a benzinesről tudok beszámolni, ami nem rossz, de nem is jó. Nálam a 0-100km/órás spirt 9,22mp volt. Ami az érdekesség, hogy az elinulás után kb 2 másodperccel jött meg a nyomaték és akkor kezdte el kipörgetni a kerekeket. Maradjunk annyiban, hogy ez nem sport autó, de nem is annak árulják.
A Canton hifi nagyon jól szól. Alapból 8 hangszoró jár, ami nem kevés! A teszt autóban 10 hangszóró volt, de szerintem a 8db is bőven elég.
Ami a legjobban tetszett a park asszisztens. Az eddig tesztelt autók közül ez volt az ami tényleg úgy tette a dolgát ahogy ígérték!
A hátsó üléssor skodásan tökéletes. Kiszerelhető egyesével is. A középső ülés lehajtható, így kvázi van egy síalagút ami téli sportok szerelmeseinek nagyon hasznos, főleg ha nem szeretnek síbox szerelésével vesződni. A csomagtartó 500 liter környéki. Több dologtól függ. Rendelünk -e pót kereket vagy sem? A hátsó ülések előre vagy hátra vannak tólva-húzva. Illetve függ az összkerék hajtástól is.
A hátsó lábtér is megfelelő. Magam mögött ülve is kényelmes, bár mint tudjátok nem vagyok túl magas 175cm-re nőttem.
Távolságtartó termpomat, sávtartó, tábla felismerő, ülés és kormányfűtés is van. Szóval szerintem ebben a példányban a létező összes extrát bele tették.
És az ár. Ez a példány majdnem 10millió forint volt, ami szerintem nagyon sok, de hát mostanában ennyiért adják a fullos középkategóriás autókat.